C.C.H. Kft. Panaszkezelési szabályzat

Panaszkezelési szabályzat

 

Correct Contact Hungary Biztosítási és Kárrendezési Tanácsadó Kft.

 

Panaszkezelési szabályzat

 

  

Jóváhagyta: Kalydy Tamás

                          ügyvezető

                                                        

 

 

Hatályos: Budapest, 2011. január 3.

Módosítva: Budapest, 2018. szeptember 3.

 

 

 

 

 

 

1.     A panasz általános meghatározása

 

Minden olyan negatív értékítélet vagy kritikát megfogalmazó szóbeli, vagy írásbeli közlés, amely a Correct Contact Hungary Kft. (továbbiakban CCH Kft.):

 

                             Tevékenysége,

                             Mulasztása,

                  Dolgozójának vagy megbízottjának (továbbiakban dolgozó9 kifogásolt magatartása miatt érkezik a CCH Kft. Bármely egységéhez vagy dolgozójához.

 

Minden fenti tartalmú levél, amelyet az ügyvezetőhöz címeztek.

A külső, erre hatáskörrel rendelkező (PSZÁF, érdekvédelmi, más) szervek közvetítésével érkező levelek.

Sajtó, média közvetítésével érkező megkeresések.

 

 

2.     Panaszkezelési eljárás

 

2.1.      A CCH Kft. Biztosítja, hogy az ügyfél panaszát szóban (személyesen, vagy telefonon), vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) az alábbiak szerint közölhesse:

                                                          

         – írásban a CCH Kft. címén: 1171. Budapest, Nemesbükk u. 57.,

         – telefonon a 06-1/2513-757 telefonszámon,

         – elektronikus eléréssel a cchalkusz1@gmail.com e-mail címen,

         – faxon a 06-1/2513-757 számon, folyamatosan fogadja.

 

2.2.   Telefonon történő panaszkezelés esetén a CCH Kft. biztosítja az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést.

 

2.3.   Telefonon történő panaszkezelés esetén a CCH Kft. és az ügyfél közötti telefonos kommunikációt a CCH Kft. hangfelvétellel rögzíti, és a hangfelvételt egy évig megőrzi. Erről az ügyfelet a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatja. Az ügyfél kérésére a CCH Kft. biztosítja a hangfelvétel visszahallgatását, továbbá térítésmentesen rendelkezésre bocsátja a hangfelvételről készített hiteles jegyzőkönyvet.

   

2.4.   A CCH Kft. a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a CCH Kft. a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, ezután az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

A jegyzőkönyvnek minimálisan tartalmaznia kell:

 

– Ügyfél neve,

– Ügyfél címe, egyéb elérhetőségei,

– a panaszban érintett dolgozó

– panasz leírása

– a rögzítési dátum,

– panaszt felvevő neve

 

 

2.5.  A CCH Kft. az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott álláspontját, a panasz rögzítését követő 30 napon belül megküldi az Ügyfélnek.

  

2.6.    Ha az üggyel kapcsolatban pótlólagosan adatokat kell bekérni, és emiatt az elintézési határidő meghaladja a 30 napot, úgy a panaszost a fentieknek megfelelően a CCH Kft. erről tájékoztatja.

  

2.7.     Az írásbeli megkeresésekre, panaszokra a CCH Kft. minden esetben írásban ad választ, kivéve, ha a panaszos erről az igényéről lemond, vagy panasza már többször (legalább kétszer) megválaszolásra kerül, és azon a CCH Kft. nem kíván módosítani. A második válaszadás után a CCH Kft. arról ad tájékoztatást, hogy nem változtat az álláspontján.

 

 

2.8.         Amennyiben az ügyféllevelet nem a szerződő, vagy a szolgáltatásra jogosult írta, a CCH Kft. megvizsgálja, hogy az adatvédelemre vonatkozó szabályok szerint van-e joga a válaszadásra a feladó címzettjének. Ha nincs akkor közvetlenül a jogosult javára ad tájékoztatást, vagy érdemi válasz nélkül – a jogosultság hiányára hivatkozva – a levelet a feladónak visszaküldi.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.     Jogorvoslat

 

A panasz elutasítása esetén a CCH Kft. válaszában tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – hová fordulhat jogorvoslatért.

 

                             A panaszos lakóhelye szerinti megyei (fővárosi) gazdasági kamara mellett szervezett Békéltető Testülethez, illetve a Pesti Központi Kerületi vagy más, az ügyre hatáskörrel, illetékességgel rendelkező bírósághoz,

 

                             Felügyeleti szervünkhöz: Magyar Nemzeti Bank, 1013. Budapest, Krisztina krt. 39.

 

      Békéltető Testületek elérhetőségei:

 

  • Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
    Fax száma: (76) 501-538
    Név: Mátyus Mariann
    E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

  • Baranya Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
    Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
    Telefonszáma: (72) 507-154
    Fax száma: (72) 507-152
    Név: Dr. Bodnár József
    E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

  • Békés Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
    Fax száma: (66) 324-976
    Név: Dr. Bagdi László
    E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

 

 

 

 

  • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
    Fax száma: (46) 501-099
    Név: Dr. Tulipán Péter
    E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

  • Budapesti Békéltető Testület
    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefonszáma: (1) 488-2131
    Fax száma: (1) 488-2186
    Név: Dr. Baranovszky György
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;


 

  • Csongrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
    Fax száma: (62) 426-149
    Név: Dékány László, Jenei Zoltán
    E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;


 

  • Fejér Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszáma: (22) 510-310
    Fax száma: (22) 510-312
    Név: Kirst László
    E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;


 

  • Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
    Fax száma: (96) 520-218
    Név: Horváth László
    E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

 

 

 

  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
    Telefonszáma: (52) 500-749
    Fax száma: (52) 500-720
    Név: Dr. Hajnal Zsolt
    E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

  • Heves Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
    Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
    Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
    Fax száma: (36) 323-615
    Név: Pintérné Dobó Tünde
    E-mail cím: tunde@hkik.hu;


 

  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
    Telefonszáma: (56) 510-610
    Fax száma: (56) 370-005
    Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
    E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;


 

  • Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
    Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszáma: (34) 513-010
    Fax száma: (34) 316-259
    Név: Dr. Rozsnyói György
    E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

  • Nógrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
    Telefonszám: (32) 520-860
    Fax száma: (32) 520-862
    Név: Dr. Pongó Erik
    E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

 

 

 

 

  • Pest Megyei Békéltető Testület
    Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
    Telefonszáma: (1)-474-7921
    Fax száma: (1)-474-7921
    Név: dr. Csanádi Károly
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu;

 

  • Somogy Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
    Telefonszáma: (82) 501-000
    Fax száma: (82) 501-046
    Név: Dr. Novák Ferenc
    E-mail cím: skik@skik.hu;

 

  • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
    Fax száma: (42) 311-750
    Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
    E-mail cím: endrediemese@szabkam.hu;


 

  • Tolna Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
    Telefonszáma: (74) 411-661
    Fax száma: (74) 411-456
    Név: Mátyás Tibor
    E-mail cím: kamara@tmkik.hu;


 

  • Vas Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszáma: (94) 312-356
    Fax száma: (94) 316-936
    Név: Dr. Kövesdi Zoltán
    E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

 

 

  • Veszprém Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
    Telefonszáma: (88) 429-008
    Fax száma: (88) 412-150
    Név: Dr. Óvári László
    E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu;


 

  • Zala Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
    Telefonszáma: (92) 550-514
    Fax száma: (92) 550-525
    Név: Dr. Jagasits József
    E-mail cím: zmkik@zmkik.hu;

 

 

4.     Egyéb rendelkezések:

 

4.1.         A panaszügy kivizsgálása során a vétkesnek bizonyuló dolgozóval szemben az ügyvezető, mint a munkáltatói jogok gyakorlója a Munka Törvénykönyvben és a munkaviszonyra vonatkozó egyéb jogszabályokban meghatározott módon vizsgálatot indíthat és érvényesítheti a jogszabályokban előírt jogkövetkezményeket.

 

4.2.         Amennyiben a lefolytatott vizsgálat az ügyfél panaszának – a hatályos jogszabályok alapján – nem ad helyt, az ügyvezetőnek, az ügyfél-elégedettség céljára, illetve az eset összes körülményére is figyelemmel lehetősége van méltányossági alapon az ügyfél számára kedvező döntést hozni.

 

4.3.         A jelen szabályzat rendelkezéseinek megváltoztatására kizárólag a CCH Kft. ügyvezetője jogosult.

 

4.4.         A panaszügyekre vonatkozó szabályok nem lehetnek ellentétesek jogszabállyal, vagy az állami irányítás egyéb eszközének minősülő normával. Semmisnek kell tekinteni a szabályzatnak azon rendelkezését, mely e feltételnek nem tesz eleget.

 

4.5.         A panaszügyi nyilvántartást minden más nyilvántartástól elkülönítetten kell kezelni.